Jak pokazywać produkty niedostępne? [INFOGRAFIKA]
26 Paź 2014

Jak pokazywać produkty niedostępne? [INFOGRAFIKA]

Tak, aby nadal sprzedawały! Zobacz 10 pomysłów na optymalizację stron produktów niedostępnych.

Standardowa strona produktu niedostępnego to straszne marnotrawstwo. Klienci, po krótkiej chwili obecności na Twojej stronie, przechodzą niezadowoleni do konkurencji. Razem z SEMGO.pl przygotowaliśmy dla Was kilka inspiracji, które pokazują jak – mimo braku produktu – można chociaż „powalczyć” o takiego klienta.

(kliknij w obrazek aby powiększyć)

jak pokazywac produkty niedostepne infografika optymalizacja stron


Paweł Cyzman

W e-commerce to nie "content is king". Prawdziwym królem jest product content :)

  • Bardzo ciekawie to przedstawiliście. Od dawna było wiadomo że podstrony z produktami, które są pozycjonowane nie mogą się pojawiać i znikać ale dzięki wam przetestuję kilka rozwiązań i sprawdzę które z nich przynosi największy zysk

  • pawelcyzman

    Zachęcam do testowania i podzielenia się później wynikami 🙂 Na pewno dużo zależy od asortymentu sklepu i tego czy może zaoferować jakieś produkty alternatywne, ale nawet jeśli nie ma takiej opcji to można powalczyć jak widać inaczej. W każdym bądź razie, standardowa strona, czyli ten punkt startowy, daje najmniej korzyści.