27 Sie 2014
Studium przypadku: Szacun Tropików
Jakiś czas temu furorę zrobił pewien opis produktu wystawionego na Allegro. Olej do opalania („prawdziwi mężczyźni nie zdrabniają”) o dumnej nazwie Szacun Tropików okazał się być częścią kampanii społecznej o mocno viralowym charakterze. Warto jednak zauważyć, że był to także przykład całkiem zgrabnego szablonu opisu!
Autorzy, czyli agencja reklamowa Walk, zadbali o to, aby opis wyglądał maksymalnie autentycznie. Co prawda rzuca się w oczy to, ze jest napisany w mocno lekkim tonie, tym bardziej większe wrażenie robi jego końcowe przesłanie („przejście” zdecydowanie w lepszym stylu niż w słynnym Smutnym Autobusie). Nie dziwi więc, że link do aukcji był tak chętnie „szerowany” i komentowany. Ja jednak chciałbym docenić sam szablon oferty, który może być sam w sobie wzorem tego jak się powinno opisywać produkty.
Fikcyjny produkt został opisany zgodnie z modelem AIDA, zobaczcie jakie elementy zostały wykorzystane w projekcie:
Oryginał jest jeszcze do obejrzenia na samym Allegro.
Zobacz także:
-
Pawel Gontarek
-
pawelcyzman
-
Pawel Gontarek
-
pawelcyzman
-
-
-