Checklista opisów produktów – sprawdź swój sklep!
29 Lip 2014

Checklista opisów produktów – sprawdź swój sklep!

Zobacz listę kilkudziesięciu pytań, które pozwolą przeprowadzić szybki audyt w sklepie internetowym. Zapraszam do pobrania darmowej checklisty.

Kliknij w obrazek aby zobaczyć listę w pełnej rozdzielczości lub pobierz checklistę opisów produktów w formie pdf.

checklista opisow produktow aboutproductspl

 

 

 

 


Paweł Cyzman

W e-commerce to nie "content is king". Prawdziwym królem jest product content :)

  • Albert

    W checkliście pojawił się punkt „Opisy produktów są specjalnie oznakowane (przed kopiowaniem)”. Nie udało mi się wyszukać więcej informacji na ten temat. Czy mogę prosić o krótkie wyjaśnienie? Z góry dziękuję!

    • pawelcyzman

      Ok, już tłumaczę. Istnieje kilka prostych sposobów na takie oznakowanie opisów, żebyśmy mieli niemalże pewność (znajdując duplikat), że zostały one od nas skopiowane. Wszystko bazuje na wykorzystaniu podobieństwa dwóch różnych znaków i opracowania pewnych algorytmów, które będą nam np. zawsze podmieniać pierwszą literkę „e”. Przykład: 1) Obrotowy ekran Full HD. 2) Obrotowy εkran Full HD

      • Albert

        Dzięki za odpowiedź! Zastanawiam się czy to na pewno dobre rozwiązanie z punktu indeksowania treści przez Google. Jeżeli zamieniamy tak litery, to gdy potencjalny klient wpisze w Google „ekran Full HD” to naszego produku nie znajdzie.

        • pawelcyzman

          Tak to prawda, trzeba na pewno wykluczyć nazwy produktów, które są najczęściej wpisywane. Co do innych przypadków, możliwe że Google i tak rozpozna o co chodzi. No chyba, że naszpikujemy opisy takimi znakami 😉

          • Albert

            Dzięki. Faktycznie, jak to sprytnie zrobić można zabezpieczyć tekst bez utraty jakości potencjalnych słów kluczowych 🙂